loading...
شهردانلودها
هم اکنون خرید کنید
علی غلامی بازدید : 1531 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

پیامک عاشقانه – پیام کوتاه عاشقانه – اس ام اس عاشقانه – متن عاشقانه

 

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد

.

.

اگر احساس به خاموشی مطلق برسد / باز هم عاطفه ای هست میان من و تو

.

.

دور باش اما نزدیک من از نزدیک بودن های دور می ترسم

.

.

اگه دیدی کویرم / بیایی جون میگیرم / اگه دیدی بهارم / تو قلبم تو رو دارم

.

.

حکم فراموشیت را آوردند ، ولی به باد “مهربونی هایت” امضا نکردم . . .

.

.

گاهی  نمیشه دست از/ دوست داشتن یکی برداشت/حتی وقتی ازش دلخوری !

.

.

ترک کردن ِ آدمها هم آدابی دارد ! اگر آداب ِ ماندن نمیدانید لااقل درست ترکشان کنید تا تَرَک برندارند

 

لحظه هایی هست که دلم واقعا برات تنک میشه اسم این لحظه ها رو کذاشتم همیشه.

.

.

لبالب از بهارم باورم کن ، کنارت ماندگارم باورم کن

به غیر از عشق تو در سینه خویش ، دگر چیزى ندارم باورم کن

.

.

ترجیح میدهم حقیقتی مرا آزار دهد، تا اینکه دروغی آرامم کند

.

.

من گاهی خودم فراموش میکنم

چه برسه به اونایی که از پیشم رفتن . . .

.

.

آغوش گرمم باش بگذار فراموش کنم لحظه هایی را که درسرمای بی کسی لرزیدم.

.

.

حالم بهم میخورد از کلمه های:عزیزم،عشقم،گلمو…

من را همان ببین صدا کن

.

.

من میروم . . .

باور کن میروم . . .

اما . . .  دلم برای بجهنم گفتن هایت تنگ میشود !!

.

.

عمر زندگی کوتاست،مثل شعله کبریت

عمر هر چی جز عشق،مثل عمر کوتاهه

همسفر شدن مثل،در بدر شدن خوبه

پس قدم بزن با من،توی راه و بیراهه

.

.

فراموش شدن همیشه از نبودن نیست !

گاهی از نزدیک شدن زیاد فراموش میشی . . .

.

.

مینویسم روزگارم بد نیست

اما تو بخوان

روزگارم این نیست…

.

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هم اکنون خرید کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطلب را بیشتر دوست دارید؟
    دانلود برنامه اندروید سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 142
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 1011
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 533
  • باردید دیروز : 4,175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 533
  • بازدید ماه : 45,739
  • بازدید سال : 389,791
  • بازدید کلی : 4,278,747