loading...
شهردانلودها
هم اکنون خرید کنید
علی غلامی بازدید : 327 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

کارت پستال عشق من ، کارت پستال ولنتاین عشق ، اس ام اس ولنتاین

 

۱۴ فوریه (۲۴ بهمن ماه ۹۲) روز ولنتاین مبارک

.

عشـــق من ، بوسه هایـت را کــــــــــش بده

من میمیرم که این لحظه ها را زندگی کنم ( ولنتاین مبارک)

.

عشــق تنها دلیــل زندگـــی است ، ولنتــاین مــــــبارک

.

قلــب مهربانـت مثـلثـی را مــی مـانـد در دریای عشق ،

مـرا در خـود کشیـدی بـرمــــودای مـن ! (ولــنتاین مبارک)

.

امـیــدوارم خــــرس زیـبایــی ها

همیشه تو غار چشــمات خونه کـــنه ولنــتاینت مبارک عـــــــــزیزم

 

زنــدگــــــی عشـق است افســانه نیست آنکه عشـق را آفرید دیوانــه نیست

.

واســه روز ولنتــاین دوتا ستاره تقـــدیمت مـی کنم

یـه سـتاره پـر بوســــه که دلــم بی تو نپـوسـه

یه ســـتاره پر امید واسه هر کــی تو رو دید

ولـــنتــایــن مـــبارک

.

جــانــا پر پروانه مـــا را بپذی

عشـــق دل دیوانه ما را بپــذی

یـــک روز دگــر مــانده به پیــمان عشق

تبریـــک صمیمانه مـــا را بپذیر

.

امـــروز روز سپاس گــذاری از خــداوند است

زیرا که عشق را آفریــد تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجـــود به او بگــوییم

عشـــق مــن روزت مبـــــــــــــــــــــــارک

.

با تو از خاطـــره ها ســرشارم. بــا تـتو تا آخـــر شب بیــدارم

عشق من دست تــو یعنــی خــورشید. گــرمـــی دســت تو را کــم دارم

.

شب عشــق است و هـــر کس دســت یار خــویش مـــی بوسد

غریبم، بی کسم،من دســـت غم ،غـــم دست مـــن بوسد،ولنتــاین مبــارک

.

آسمـــانت بـــی غبار/سهـــم چشمانت بهار

بخت و تقدیرت قــشنگ/عـــــمر شیرینت بلند

سرنوشــتت تابـــناک/جـــسم و روحـت پـــاک پـاک

روز عشــق و دوســت داشتن بهترینها مبارک

.

عمـــــــــــــــــــــری با غـــم عشقت نشــستم

به تو پیـــوستم واز خود گسستم

ولیکن ســـــــــــرنوشتم این ســه حرف بود

تو را دیــدم. پرســـتیدم . شــکستم

.

زتمـــــــــام بودنی ها تو فقــط از آن مـــن باش

که به غــــیر با تـــو بودن دلـــــــــــــم آرزو ندارد

روز عشـــــــــــــــــــــــــق مبارک

.

میدونــــــــــــــــــــــــــی ولنــتاین یعنــی چی

یعنی اینکه یه عاشق واقعــی باید به یــه نفــر دل ببــنده و تا آخر عمر هم

عاشقانه عاشقــش باشه .عاشقــتم تا هــمیشه ولنــتاین مبارک

.

عشــق من دســت تو یعنــی خورشید. گــرمی دســت تو را کم دارم …

ولنتـــاینت مـــبارک گـــــــلم

.

مهم نیـــست ولنتاین یا سپندار مذگان هر دوبهانه اند بـــــرای اینکه به تو بگویم

بـــــــــی بهـــانه دوســـتت دارم

.

زیـــباترین شب زمین شب پر از نگاه تو

دعـــای مـــن برای تو ، خــــــــــدای من پناه تو

.

تورا هرلحظه به خــاطر مى آورم بـــــى هیچ بهانـــه! شاید عشق این باشد .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
هم اکنون خرید کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطلب را بیشتر دوست دارید؟
    دانلود برنامه اندروید سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 142
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 1011
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 1,347
  • باردید دیروز : 4,175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,347
  • بازدید ماه : 46,553
  • بازدید سال : 390,605
  • بازدید کلی : 4,279,561